José Ramón Bauzá y Gabriel Company, en una reunión del PP en 2015. | Pere Bota
Palma02/12/16 0:00
El PP entra de lleno en la guerra por la presidencia del partido y Gabriel Company, diputado y aspirante no oficial a la presidencia, reúne este sábado en un restaurante de la Part Forana a presidentes de las juntas locales de los municipios de Mallorca y a los candidatos municipales.
10 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Periódico de Ibiza y Formentera
¡Renovación ya!
no valen nada los dos
Vayan descorchando el Moët & Chandon ...
Atenció: tots aquests subjectes callaven i-o feien mamballetes a les totes quan Bauzá governava a cop de decrets absolutistes, sense fer cas de cap tipus de recomanació jurídica, des de la seva egolatria desfermada. Ara volen representar que són diferents del narcís ala qual feren la bona i deixaren fer desastres fins que els resultats electorals el frenaren quan perdé quinze escons de cop.
Sempre em de triar lo menys dolent?? Quina mediocritat pólitca, per favor. En tots els afiliats que te el partit no em fareu creure que no hi ha res millor que aquests dos bergants. Si aquest es el nivell......
Langosta para desayunar!!!
Cuando Bauzá fichó a Company, éste no tenía todavía el carnet del PP. Mira ahora en qué se ha convertido... José Ramón: Ja hi tornaràs !!!
Si la respuesta del PP a tantos desencantados con su política es Company, que vayan ensanchando las puertas de Ciudadanos.
Company formó parte del equipo de Bauzá. Era su pelotilla. Representan lo mismo. No sirve. Es necesaria la renovación total.
Volverán las comilonas en Cabrera?